Szkoła Podstawowa
im. ppor. Alfreda Sofki
w Białej

" Źródło: https://www.szkolenia-bhp24.pl/nagle-zatrzymanie-krazenia "

Aktualności

Sprawozdanie z wycieczki nad morze

Dzień 1 Poniedziałek, 11 czerwca  2012 roku.

Wyjechaliśmy na trzydniową wycieczkę do Władysławowa. Zanim tam dojechaliśmy, zrobiliśmy dwa postoje. Pierwszy postój był w Człuchowie, więc poszliśmy do mini zoo.

Za to drugi postój był w  Szymbarku. Tam było dużo do zwiedzania m.in. Pomnik Światowego Kaszubskiego, Najdłuższa  Deska Świata, Muzeum Ciesielnictwa, Pociąg historyczny, Replika Bunkrów i w końcu to , co nam najbardziej się podobało dom do góry nogami. Na koniec po przyjeździe do ośrodka Zibi i zjedzeniu obiadokolacji, odbyliśmy długi spacer po plaży .

Dzień 2 Wtorek , 12 czerwca 2012 roku .

Drugiego dnia naszej wycieczki byliśmy na Helu i na początek oglądaliśmy pokaz fokarium. Następnie  zwiedziliśmy bunkry i cypel, a później poszliśmy na latarnię morską. Na koniec dnia pojechaliśmy do Władysławowa, by zwiedzić dom rybaka i aleję gwiazd sportu. To był niesamowity dzień, wszyscy byli z niego zadowoleni .

Dzień 3 Środa, 13 czerwca 2012 roku .

To był ostatni dzień wycieczki. Zaraz po śniadaniu pojechaliśmy do  Trójmiasta. W  Gdyni byliśmy w Akwarium i zwiedziliśmy statek – muzeum – „Dar Pomorza". W Sopocie wybraliśmy się na Molo, a w Gdańsku słuchaliśmy jak grają zabytkowe Organy w kościele w Oliwie, zwiedziliśmy też Stare Miasto. Gdy już skończyliśmy  zwiedzanie, wszyscy się ucieszyli  na wieść o tym, że jedziemy do domu, ponieważ to był  naprawdę wyczerpujący dzień. Uważam, że wycieczka była udana i cieszę się, że mogłam w niej uczestniczyć .